söndag 21 augusti 2011

Några till sötnosar till sniglar har blivit färdiga! Jag har aldig sytt en lila snigel förut så det var premiär, gillar tyget!! Faktiskt så mkt att jag åkte in till stan och köpte mer.......

Dessa två är beställda och eftersom jag inte hade något lila tyg så var tjejen som beställde sniglarna gullig och skickade en bit till mig som räckte till ett skal.
När jag var inne i stan och köpte det lila tyget hittade jag även detta småblommiga tyg! Helt underbart! Så lite av det fick oxå följa med hem.... Hum, det är farligt för ekonomin att gå på stan ..hi-hi....
Nu ska jag sy lite till, det är dags för marknad i helgen och jag kan ju inte stå där med ett tomt bord!!




2 kommentarer:

casdradaju sa...

Die Schnecken sind wirklich sehr hübsch.
Liebe Grüße von Dagmar

Unknown sa...

Hej, intresserad av snigel. Säljer du fortfarande?