söndag 20 februari 2011

Nya TILDA boken

.... har kommit!!!! Jag är lycklig i hela kroppen, så underbar! Massvis av härliga och inspirerande mönster! Givetvis var jag tvungen att prova ett av de nya änglamönstren, visst blev hon fin i sina våriga i kläder i pastellfärger. Tyget till kjolen älskar jag! Mina favvo färger, rosa & turkost... Underbart är bara förnamnet.
Ängeln ligger just nu på Tradera, länk till auktionen hittar du i högermarginelen.

Nu ska jag lägga sista handen på en beställning, så kul!


3 kommentarer:

kitChic sa...

so beautiful...very sweet i love it
greets
danny

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Som på julafton alltså;)

Jättesöt!

Kram Annica

Anna - På landet Mot skogen sa...

Vad fin hon blev! Jag är väldigt imponerad av att du hinner med trots bebis i huset! Jag har inte hunnit sy någonting sen lillebror föddes här. Hade tom missat att det fanns en ny Tildabok... så mkt pysslar jag nu för tiden haha :)