söndag 18 april 2010

... vita tilda figurer.....

Inläggen här på bloggen duggar inte tätt, jag vet. Men jag har faktiskt en orsak till det....... Vi ska ha ett tredje barn i huset och graviditeten har gjort mig riktigt trött! Men nu känner jag att orken börjar komma tillbaka igen och framförallt lusten att sy! Så lite nya figurer har det blivit, kaninen ovanför har 2 kompisar som är nästan lika dana. Det enda som skiljer dom åt är knapparna på klänningen. Det är så roligt att sy kaniner att jag sällan kan nöja mig med att bara sy en..... ti-hi....
Och änglar.... ja, det är ju min stora passion. Denna blev klar i början av veckan och kommer snart att flytta till sitt nya hem.

Nu ska jag kika runt lite hos alla andra underbara bloggar. Det gäller att passa på medans ork finns... ti-hi...



10 kommentarer:

Anna sa...

Åh grattis till den blivande tredje bäbisen! Vad spännanade! Å kaninen är superfin, har ju två blåvita små kaniner från dig och dom är så söta, älskar dom!
Kram Anna

annika sa...

Grattis! Det är härligt att ha små barn. Jag ser ju fram emot barnbarnet som skulle komma i dag men ännu inte visat något tecken på att vilja komma ut. Bra tid att vara hemma på nu under våren.
Kaninerna är bara så söta precis som Tildaängeln.
annika

Lyckoslanten sa...

Grattis! Förstår att det är litet knepigt med orken då och viktigt att lyssna på sin egen kropp. Du är så duktig! Jättehärliga Tildafigurer nu igen! Va fin hon är den vita ängladamen! Njut nu! ♥

Rednoserunpet sa...

jätte fint i vit!!!

Sara sa...

Grattis vad spännande o roligt! Dina änglar o kaniner är så fina.
Kram

Linda sa...

Vilken söt kanin och vacker ängel, och grattis till bebisen! :)

Anna sa...

Anche questa volta i miei occhi godono della presenza di angeli bellissimi!!!
Complimentissimi, Anna.

Tanjis sa...

WOW. GRATTIS till den kommande bebisen!

Själv skulle jag inte komma på tanken att skaffa en till, men det beror nog mest på att sonen (2½ år) är inne i sin värsta skrik-gap-trots-period just nu. Imorse hade han dessutom stoppat in en stearinljus-klutt i näsan.
Men däremellan är han supergosig. *Skratt*

Fina Tildor som vanligt!
Kram!

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till den kommande lilla bebisen. Så kul! Du gör ju så otroligt fina saker.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Supersöt kanin!

Men åååh vad kul, grattis är det väl på sin plats att säga!

Kram Annica